27 Ocak 2013 Pazar

Büyüklere karne hediyesi benden...Buyrun çekilişe...

Merhaba yeni bir çekilişle yine karşınızdayım...

Umarım tatilinizi çocuklarınızla beraber dolu dolu geçirirsiniz..

Hepinize iyi tatiller.

İşte bugünkü hediyem,,

Reşit Haylamaz beyfendiniz bu kitabını ben çok beğenmiştim umarım sizde beğenirsiniz..



Çekiliş şartlarını da hemen ileteyim...Çekilişe katılmak isteyenler öncelikle bloguma üye olucaklar,sonra bu yazının altına bir yorum bırakıcaklar..
Eski üyelerim tabiiki tekrar üye olmalarına gerek yok..

Çekiliş Cuma günü sonlanıcak elinizi çabuk tutun..

Not:Kargo alıcıya aittir..Ptt kargoyla gönderilecektir...

4 yorum:

  1. nasıl uye olcas da çekilişe katılcas..bu kitabı bi arkadasım anlattı bana hatta bu kitabı okuyan kıymetli bir abi Ruyasında efendimiz(sav)i görmüş.ve kendisine bu kitabı okuyun okutun demiş.bana çıkar inşallah

    YanıtlaSil
  2. hadi bana bana ciksin:)))

    YanıtlaSil
  3. güli hanım blogumun kenarında bu sıteye katılın butonu var ordan uye olucaksınız...
    ayrıca ruya paylasımı benı zıyadesıyle sevındırdı...tesk

    YanıtlaSil
  4. tama sanırım uye olabildim.bu rüya kitap ilk çıktıgında okuyan bi abi görmüştü üstelik bunun üzerine NT kitabı kampanya yapıp 5 tlden satmıştıhemde ciltlisini. ama sadece diyarbakırda.!güzel bi hayır yapıcaksınız. bana çıkmasa üzlürmüyüm evet ama illaki giitiği yerde güzel şeyler olacakdır..

    YanıtlaSil