21 Ağustos 2012 Salı

Evde doğal oda spreyi yapımı....

Evde doğal oda spreyi yapımı....

Merhaba uzun süredir size yeni tarif vermedim,bugün size bir bayram hediyesi vermek istedim....

Buyrun efendim DOĞAL ODA SPREYİ TARİFİME,,,,,

DOĞAL ODA SPREYİ nasıl mı yapılır,buyrun malzeme listemize:

  DOĞAL ODA SPREYİ 

Bir çay bar. saf gülsuyu.
Sprey şişesi
Aromatik yağ(ben genelde yasemin çiçeği kullanıyorum kokusu bır harıka)
Su

Gelelim DOĞAL ODA SPREYİ yapılışına;

Aromatik yağımızdan istediğiniz kadar saf gülsuyuna katıyoruz.Tam bir ölçü veremeyeceğim çünkü sizin nasıl bir koku istediğinizi bilemiyorum:)

Az bir miktar koymanızı öneririm.Sonra şişeye boşaltın bu karışımı ve üstüne dolduyun suyu.Eğer koku hafif gelırse ılave edin yağdan.Alın size DOĞAL ODA SPREYi.

Benim gibi verin kızınızın eline bütün odalara sıkarak gezsin.
Hem oyun hem eğlence hem doğal...Var mı daha iyisi.

Hatta yapın bir kaç şişe wc ye banyoya koyun.Hemen sıkın her istediğinizde.

Kimyasal olmadığı ve baska bir şeyle seyreltilmediği için uzun süre kokusu kalıcı olmayacaktır bilginize.

Hepinize güzel kokulu mutlu bayramlar..

Not:İzinsiz alıntı yapılamaz.

5 yorum:

  1. ben de bunun limon yağlısını yapmıştım ama gülsuyu kullanmadım sadece su kullandım ve tam bir şişe yağı kullandım. ama yine de kokusu pek hoş değildi:( acaba neden su gb basit bir kokusu vardı? laf aramızda limon oda için pek hoş olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba.aslında koku için doğru bir yağ seçmemişsiniz.koku için aromatık yağlar tercıhımızdır.yanlış yağ kullanımdan sonuçalamdıgınızı soyleyebılırız.tavsıye ettiğim yağlar lavanta,menekşe,yasemin çiçeğidir.ayrıca bunlarda da sakın butun sıseyı koymayın bu da agır bır koku olmasına sebep olabılır.

      Sil
  2. tesekkurler tarif icin deneyecegim insallah

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık Tubacığım; çok beğendim hatta çok çok çok.. inş deneyeceğim.. güneş ay..

    YanıtlaSil
  4. Guzel bir tarife benziyo :) denicem insallah

    YanıtlaSil